نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
794
-
الف
+

بیوگرافی «نسیم ادبی» بازیگر سریال «ستاره حیات»+تصاویر

در این گزارش با «نسیم ادبی» بازیگر سریال «ستاره حیات» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «نسیم ادبی» بازیگر سریال در حال نشر «ستاره حیات»، بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون، متولد 17 سنبه(شهریور) سال 1355خورشیدی در تهران می باشد.

وی فارغ التحصیل رشتهٔ نمایش، گرایش بازیگری می باشد.

نسیم ادبی

«نیسم ادبی» فعالیت خود را از سال 1372 در تیاتر شروع کرد و در سال 1375 با بازی در سریال «دوقلوها» به کارگردانی «هرمز هدایت» وارد تلویزیون شد. 

بانو ادبی با بازی در نقش «حمیرا» خواهر بزرگتر شهرزاد در سریال «شهرزاد»  در سال 1393 به شهرت رسید.

نسیم ادبی درسریال شهرزاد

وی در سریال هایی مثل «شرم»، «سرزده»، «برادر جان»، «عقیق»، «دیوار به دیوار»، «در قصه ها زندگی می کنند»، «معمای شاه»، «ستاره حیات»، «چک برگشتی»، «حلقه سبز»، «استنطاق»، «شب چراغ»، «برگ سبز» و «دوقلو» نقش آفرینی کرده است.

نسیم ادبی

«آنها مرا دوست داشتند»، «نمور»، «خائن کشی»، «گل به خودی»، «لب خط»، «پسرکشی»، «مهمان خانه ماه نو»، «بی وزنی»، «آشفتگی»، «زهرمار»، «لرد»، «خوب، بد، جلف»، «چهار شنبه»، «ذوب شدن پادشاه»، «ارغوان»، «دوران عاشقی»، «خانه دختر»، «حراج»، «مانا» و «زندگی» ازجمله فلم های سینمایی می باشد که این بازیگر در آن ها حضور داشته است.

نسیم ادبی در سریال در حال نشر «ستاره حیات» نقش «خانم لطفی» را بازی کرده است که بعد از فوت شوهرش با دختر کوچک خود زندگی می کند و با چالش های زیادی رو به رو  است.

 «ستاره حیات» به کارگردانی «جواد ارشاد» محصول سال 1392هجری خورشیدی است.

این سریال تلویزیونی روایتگر داستان افرادی وظیفه‌شناس است که در یک ایستگاه آمبولانس (پایگاه اورژانس)، به مردم کمک کرده و برای نجات جان هم وطنانشان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌‎کنند. آنها در هر مأموریت‌ با افراد متفاوت و ماجراهایی تازه‌ روبه‌رو می‌گردند.

«حسین محجوب»، «بهزاد فراهانی»، «ثریا قاسمی»، «نیما رئیسی»، «کامران تفتی»، «نسیم ادبی»، «فریبا متخصص»، «علیرضا برزگردینی»، «سوگل طهماسبی»، «الهام جعفرنژاد»، «فرخ نعمتی»، «محسن افشار»، «آرش میراحمدی»، «ملیکا محجوب» و «سیدجلال طباطبایی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «ستاره حیات» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر